Upp å ner upp å ner...

Denna förbannade feber borde väl ge med sig snart..nu har hon haft feber så det räcker..De började igår morse,då hon va stek het..Då stod tempen på 40,2 grader..Sen fick hon en supp å febern försvann,sen efter typ 2 timmar så kom den tillbaks igen,och sådär höll den på hela dagen igår..
I morse hade hon ingen feber så då trodde man ju att de va över,men nix,sen kom den mot eftermiddagen igen,då stod den på 38,5..sen 30 min senare va den uppe i över 39...Nu när hon somnade så smög jag in och tog den,och då va den uppe i 39,7 så då va det bara in med en supp och hoppas på att hon sover hela natten utan den dumma febern :(

I morse när vi gick in till mamma å pappa för att äta frukost så fick hon en festis,för hon ville inte ha nåt annat,hon drack upp nästan alltihop,och pang så kräktes hon upp allting i mammas å pappas kök...trodde först hon va på väg att bli magsjuk,men hon tar sig i munnen ibland så de kan vara nåt med halsen som spökar,för jag känner av i min hals just nu att det börjar göra väldigt ont när jag sväljer,så jag hoppas inte att jag är på väg att bli sjuk nu...

Annika fyller imorgon också,och de va ju tänk att jag och Nova skulle åka dit men vi får se hur det blir nu när hon är dålig och jag börjar bli...Är väl inte så smart att åka och smitta massa andra..Sen på Tisdag så fyller syster Malin år också,men hene kan man ju inte åka och gratta direkt,lite långt för en dags tur kanske =) Så hon får nöja sig med ett telefon samtal så länge =D

Nej nu ska jag kolla på reprisen av Idol för jag hann inte se de...

Natti Natti



♥ Mammas finaste skatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0