Ultraljud =)

Idag va vi äntligen på Ultraljud,de va så mysigt att få se det lilla knytet där inne i magen...Är beräknad den 18:e Februari,inte den 8:e som barnmorskan sa...Men den va frisk och allt såg bra ut,så de va skönt..
De som va mindre kul va ju att Micke och Nova inte fick följa med in,vi hade med oss Nova för att hon skulle få se bebis,men när vi kommer dit så får hon inte följa med in,och då kan ju inte micke heller göra de,för vi kunde ju inte lämna Nova utanför..Hon som va så himla glad för att hon skulle få vara med,hon blev så himla ledsen när jag gick utan henne :( Då va inte mitt humör på topp..Kärringen sa till mig att hon behövde lugn å ro i dom 30 min vi hade,och att Nova aldrig skulle sitta still,och va visste hon om de egentligen..Nej de va lite surt faktiskt,men dom fick komma in på slutet alla fall,i typ 10 sek...Tur att jag köpte kort som Nova kan kolla på alla fall =)
Här är 2 st kort på Novas syster/bror =)




Nu längtar jag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0