TILLBAKA =)

Förlåt mig om jag inte har skrivit på så himla länge,har gått över 1 månad sen sist nu och jag är verkligen usel på de här..Men sanningen är att jag inte har orkar suttit här och skrivit,är så himla trött på kvällarna,sen har man så mycket annat för sig också..Men nu ska jag uppdatera så mycket jag bara kan..
Som min syster sa häromdagen,hon har inte facebook så hon vet inte vad som händer och sker så nu tänkte jag börja med att bjuda på nån bild på våra underbara kisse bebisar =)






Visst är dom söta :) Den ljusa ska vi ha kvar,han har jag fäst mig vid så mycket så han kan jag inte släppa..OCH han har redan fått sitt namn =) SIMBA!!

Passar perfekt på ett litet lejon ;)

Igår så prövade jag på att göra en helt ny maträtt,en kyckling gryta..Den blev jätte god och jag blev väldigt nöjd,men Micke verkade inte gilla den så mycket,men Nova åt alla fall,och de är huvudsaken..Så den ska jag göra flera gånger...



Den ser väl god ut,Eller??


Kommentarer
Postat av: Jessica

Den ser jätte god ut :)

2011-09-06 @ 13:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0