Nu är äntligen...

en del av huset klart alla fall..Och jag kan inte mer än säga att jag är mycket nöjd..Har pysslat och donat hela dagen..Målat fönster och kastat massa skit...Men de bästa va ändå frukosten i morse,de va ovanligt gott att äta vid de nya bordet,och de tyckte nog Nova också..Hon skulle provsitta på alla stolar,och hon lutade sig försiktigt fram för att inte spilla på stolarna..Duktig flicka =D

Frukost :)


Har dammsugit nu ikväll och tvättat nästan all tvätt,och de är så skönt att få de gjort..är mycket ljusare här inne nu när fönstren är målade också,fast dom får ni se imorgon,nu får ni se den snygga väggen som är helt klar ;)




Jag e sååååå nöjd för en gång skull...Nu ska det vara såhär snyggt hela tiden,de MÅSTE de vara...

Imorgon ska jag fortsätta måla,måste måla klart en dörr också så vi kan sätta in den igen..
Nej nu ska jag och älsklingen kolla på filmen Juryn,de va hundra år sen jag såg den...

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0