Jägarna 2

Precis hemkommen efter att ha varit och sett Jägarna 2 på bio,de va jag och älsklingen,och den va bra faktiskt..Ettan är ju såklart alltid bäst när det gäller filmer,men den va bättre än jag trodde den skulle vara =)

Idag har Doris varit jätte hängig,hon har inte ätit nåt,och i morse så hade hon kräkt på mattan uppe..De va bara vatten så hon verkar tom i magen..Nu när vi kom hem från bion så gick jag upp till katterna på en gång för att se om dom va vakna,för dom har skrikit nästan hela dagen eftersom Doris inte vill ge dom mat..Men dom sov,men så fort vi kom in i rummet så kom dom springandes och skrek..Sen såg jag att Doris hade kräkts igen,och den här gången va det bara blod,så imorgon blir det att ringa till veterinären..Katterna måste ju självklart få mat,så vi prövade att skära små små bitar av leverpastej,och dom slukade i sig allting på bara några skunder så dom va jätte hungriga..Så jag hoppas verkligen inte att det är nåt allvarligt fel på Doris,för bebisarna behöver sin mamma nu..

Tidigare idag så va jag med mamma å pappa in till stan,pappa skulle handla lite grejer..Doris och små missarna fick en skön liten bädd som dom kan ligga på =) De gillade dom...
Sen åt vi på Rixos,mamma åt en paj,och jag och pappa åt sallad..De va väldigt gott =) Älskar när man får välja precis vad man vill ha i sin sallad..

Nova hade somnat redan strax efter 19.00 så hon sover inne hos mamma å pappa i natt,så får jag sova åtminstone 30 min längre imorgon =)

Nej nu ska jag kolla lite på tv innan jag ska lägga mig..

Godnatt!!



Mammas ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0