IKEA

Idag efter att vi lämnat Nova på dagis så åkte jag och mamma in till stan,jag hade ju fått mitt Ikea kort så jag ville ju självklart in fort som bara den =)
Så vi skyndade oss fort till köks avdelningen,jag skulle egentligen ha haft ett ljust trä bord,men efter mycket tänkande och velande så blev det istället ett vitt bord,fast med dom gråa stolarna,för dom ville jag absolut ha :)
Sen köpte jag två svarta hyllor som ska sitta på väggen där fond tapeten är,sen 6 st bordstabletter,ljus och 2 ramar...Så imorgon ska jag fixa lite här hemma ;) är alla fall mycket nöjd med de jag köpt...

Vad tycker ni??


Imorgon får ni se lite mer bilder för jag måste fixa lite mera först..

Va på bingo med mamma nu ikväll,va ju sista gången och dom spelade ut pottorna,men vi vann ingenting tråkigt nog,men de förstod jag ändå så..Va inte ens nära nån gång idag,hela planen va ju full så de va lite tråkigt faktiskt..Så nu får man vänta tills nästa år innan man kan spela igen =) fast de lär ju inte bli så mycket spelande för min del då,har ju en liten bebbe då :) men om han/hon är tyst så kan den ju få följa med nån gång =)

Nej nu ska jag strax gå och lägga mig och kolla på The Killing...
Hörs imorgon
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0