De börjar närma sig...

De börjar närma sig halva tiden nu på denna graviditet,och jag börjar bli en riktig tjockis nu..Många funderingar har man,är det 2 eller en där inne..Ultraljudet närmar sig,nästa Måndag ska vi dit,och jag har bestämt mig att Nova ska få följa med,de är inte mer än rätt att ta med henne,självklart ska hon få se sin lillasyster/lillebror..Ett minne för livet ♥

Tänkte jag skulle bjuda på lite bilder på lillsessan =)








Hon är väl för underbar min prinsessa ♥

Hon växer för varje dag i mina ögon,hon börjar bli sååååå stor,jag vill inte att hon ska bli större nu,jag vill ha kvar min lilla bebis..Vi kommer om några månader att ha en liten plutt här hemma,då kommer det bli mycket myyyyys..Nova kommer få vara med och hjälpa till med allt,eller inte bajsblöjor kanske,men det mesta..Hon kommer INTE att glömmas bort som mina päron tror..De kommer att bli så himla bra ska ni se =)

I morse lämnades Nova på dagis utan blöja,så jag hoppas att det har gått lika bra där som hemma..På dagarna har hon ingen blöja här hemma,men när hon sover så får hon än,eftersom att hon lägger sig ganska tidigt så vill jag inte sluta med den på nätterna än,för oftast är blöjan ganska så tung när hon vaknar,så då känns det som att hon får ha den ett tag till..Men är väldigt stolt över att hon klarar att gå utan blöja så länge ibland för hon är ju ändå bara 2 år och 4 mån =)
Min stora tjej =)

Tänkte att jag skulle bjuda på en magbild också,för de vet jag att många vill se...

VECKA 18


Ja de känns ju att man är gravid alla fall =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0