7/9-11

Onsdag idag vilket betyder att jag går in i en ny vecka..Alltså vecka 18 =)

Dagen har sett ut såhär.....

Lämnade Nova på dagis,sen åkte mamma och jag in till stan,för mamma skulle hämta ut fläsk,och tvätta hos Ulla..
Så först en tur till Ulla och fikade och lämnade täcken,sen vidare till Gränby,där jag sprang in på Panduro och hämtade ut vägg stickers till Novas rum,sen till Hund & Katt för att köpa hundmat,sen hämta ut fläsk,sen vidare till Rixos för jag va hungrig,där blev det en hamburgare med pommes (men den va inte så jätte god) sen vidare till Rusta för att köpa en roll så vi kan få upp tapeterna,sen City Gross för att handla mat,och slutligen vidare till Ulla för att hämta täckena =) Sen va det bara raka vägen hem,och då möblerade jag om lite på Novas rum,sen blev klockan närmare 15.00 och då hämtade vi Nova på dagis...Alltid när jag kommer dit så frågar jag alltid om allt har gått bra,och som vanligt så får jag ALLTID ett JA =) hon är ju så snäll min tjej..Men sen berättade dom att Nova hade gått på toa flera gånger och t.om sovit utan blöja,så då blev jag jätte stolt över min lilla tjej :) Dom senaste dagarna när jag kommit till dagis så de första jag har gjort är att kolla vilka byxor hon har på sig,bara för att se om hon har kissat på sig,men nix..samma byxor som när hon kom dit...Då blir man stolt =D
Men ska ändå inte sluta med blöja på natten,för de är ju lite skillnad på 1 timmes vila på dagis,och 12 timmar hemma =)

Igår eftermiddag/kväll va de jätte fint väder,så då passade vi på att vara ute lite,tog lite kort på Nova också :)









Nu sitter jag och kollar på årets första avsnitt av Bonde Söker Fru,för en gång skull så lägger Micke Nova ikväll,och de va ett tag sen dom la sig nu,så jag antar att han somnade han också..Sen ska jag och älsklingen kolla på nya Irene Huss filmen...Och de är denna nya film för er som inte vet =)


Åter till Bönderna ;)

KRAM ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0