30 sep 2011

Va ju hos Gyn idag och de gick bara bra...Pinsamn värre..2 karlar som stod å stirrade mig mellan benen,först skulle dom köra in nån stor trubbig sak,sen fingrarna,och sen en stor jävla dildo..Jag höll på att dö..har aldrig varit med om att en kille gör sånt här,har alltid fått kvinnliga,så ska de här göras igen så ska jag säga till...Alla fall så såg allt bra ut med bebis,fick se han/hon igen,och den växte på sig som den skulle,och hjärtat slog fint..OCH min livmodertapp hade inte öppnat sig :) den va helt igen stängd,och de va ju tur de,för jag vill ju inte föda än =)

Micke och Nova hade haft det bra,hon hade blivit bortskämd med att få en Pippi docka,den va hon så glad över att få visa upp minsann :)

Såhär glad blir man när man får en Pippi =)


Hade en väldigt skön och solig dag idag,va väldigt varmt ute så man kunde ha linne på sig..Så man önskar ju att det fortsätter,men sommaren är ju över,och snart kommer snön :( tyvärr..Men Nova njuter alla fall...Helst vill hon nog gå helt naken =)



Men naken får man bara vara inne :)



Pappa hade gjort en liten förrätt idag,den va inte riktigt i min smak men den va fin =)



Men varmrätten va jätte god,va köttgryta med championer och morötter,och potatis och gele till..MUMS!!! men blev ingen bild på de tyvärr...

Har alla fall hittat vagnen jag ska ha nu,blev en emmaljunga alla fall,plus att de är i färgen forest som jag ville ha till Nova,grön alltså =) Super fin,och jag ska inte ändra mig nu...
Har kollat på blocket men hittar knappt nån sån vagn alls,och definitivt inte den färgen..Så jag får se hur jag gör,men ska ha den alla fall,sen får folk tycka va dom vill,men de är jag som ska ha barn ingen annan.................




Och ja,jag ska ha med små hjul,har funderat länge på de där,och tänker jag tillbaks så älskade jag första vagnen som hade små hjul i fram för man slapp lyfta den överallt,och kunde köra kors å tvärs,de jag inte gillade med den va ju sufletten och vagnen i sig..Vet bara att jag kommer ångra mig om jag tar en vagn med stora hjul i fram,går hur bra som helst att dra med små hjul här,sen är jag ändå aldrig i skogen så...De blir nog skit bra...
Eller vad tror ni???

Nej nu ska jag krypa ner i sängen hos min lilla älskling,för de är mini jag pratar om,hon ligger nämligen i våran säng..hon vaknade för typ 1 timme sen och gallskrek,helt hysterisk va hon..Vet inte varför hon har börjat sådär,Micke tror att det spökar på hennes rum,men nja jag är inte med på den saken riktigt..tror mer att hon drömmer eller nåt..För hon somnar nästan om på en gång igen..Men anar lite att hon börjar bli sjuk igen för hon va jätte täppt i näsan,och klagade över att hon hade ont där,plus att hon hostar väldigt mycket,så nu är dom där förbannade dagis bacillerna här igen...

Godnatt hörs imorgon

PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0