29 sep 2011

Sitter här och väntar på att barnmorskan ska ringa..Igår så fick jag jätte ont i magen precis innan middagen,tog en alvedon men de gick inte över..De spelade ingen roll ifall jag satt eller låg ner,hade lika ont alla fall..Hade ont ända tills jag la mig igår kväll,då tog jag en till alvedon,sen min vetekudde och la på magen,de gick över för stunden och jag kunde somna..Men i morse när jag vaknade va magen alldeles öm...Så nu blir man ju lite orolig va de kan vara..Har läst lite på nätet,vilket man INTE ska göra,för då går man bara runt och tror massa saker..Men de står faktiskt att man kan ha värkar och sammandragningar tidigt..Sammandragningar har jag titt som tätt,men frågan är om det är förvärkar jag har eller om det är nåt annat..Hade inte såhär med Nova va jag kan minnas..Får se när dom ringer..Dom skulle ringa upp 09.40 och nu är klockan 10.00,så dom är sena...Väntar ett tag till och har dom inte ringt så får jag väl ringa igen då...

Nova väckte mig kl 07.00 i morse,då va hon pigg,men inte jag..Jag ville inte gå upp innan klockan ringde 07.40..men hon låg så snällt bredvid mig och drog mig lite i håret,fint då alltså :)

Tänkte bjuda på en liten morgon bild på min fina skatt =)



Nu ringde dom,dom tyckte jag skulle ringa till Gyn så nån fick kolla så allt såg bra ut,så nu väntar jag på att dom ska ringa upp också....Hoppas jag får en tid på en gång då...Orkar inte vänta tills flera dagar,som man kan få göra ibland..Men de kanske e annat när man är gravid,va vet jag...

Nej nu ska jag ta nåt att dricka,och vänta in samtalet...

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0