29 sep 2011

Nu ska jag försöka mig på att mobil blogga :) har ju försökt tidigare men inte lyckats få fram några bokstäver, men nu verkar det funka =)
Idag har magen varit bättre fast väldigt öm, så jag ringde barnmorskan och förklarade hur jag kände och hon tyckte att nån skulle kolla på den så allt såg bra ut där inne. Så jag ringde till Gyn och dom hade fullt idag så jag fick en tid imorgon kl 10.00 så då får vi se va dom gör, men antar att man kommer få ligga där och spreta med benen :)
Men man får ju inte va blyg direkt för då lär man ju inte kunna föda barn, men jag har visat mig många gånger så de ska nog gå bra denna gång också.
Idag när jag hämtade Nova från dagis så fick jag se att hon hade fullt med sand å barr i hela håret och tydligen så hade Cornelia varit i farten igen. Sen märkte jag ett stort rivmärke vid sidan av ögat och dom visste inte alls hur de hade hamnat där, för Nova är inte den som säger till om nån gör henne illa, åtminstone inte på dagis. Men dom antog att de va Cornelia, för hon har varit på Nova förut nämligen.. så va lär dom sina barn egentligen.. Är glad att Nova är så skötsam på dagis,och att allt går så himla bra =)

Sitter just nu och väntar på att idol ska börja igen så man får se vilka som får vidare, hoppas alla fall på Molly, hon har ju en fantastisk röst..
Undrar hur det här inlägget ser ut nu, när jag skriver så ser det inte alls ut som på datorn, de är ju mycket mindre också.. Hoppas att ni kan läsa va jag skriver och att det inte är allt för mycket stavfel =)

Kram på er!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0