27 sep 2011

De har målats målats å målats hela dagen...MEN de MÅSTE målas ännu en gång till :( jag som trodde att det räckte nu,men nix...Har alla fall grundat fönstret i vardagsrummet så imorgon ska det på med vanlig färg..Tyvärr så måste alla fönster målas en gång till...Så jag har ju att göra ett tag...Men jag har ju ändå inget för mig om dagarna så,synd bara att man inte får betalt för de man gör ;)

Som ni kanske ser så är inte listerna längst upp målade ännu,
inte heller taket som kommer bli vitt de också =)

De röda är borta här också :)


Har även tvättat rent lite på kaminen,den va ju sisådär lagom skitig :)

FÖRE

EFTER


Grundmålat :)



Ja de va väl lite av vad jag har gjort idag :) Va till stan en sväng med mamma också..bytte strumpbyxorna och fick ett par nya,så vi får hoppas dom håller bättre..Sen köpte jag en tunika och ett par till strumpbyxor åt Nova =)



Har sagt det förut,men hon e ju såååå fin i mörka färger,speciellt rött =)
Strumpbyxorna va bara röd å vit randiga..

Nova hade inte sovit nån middag på dagis så hon somnade tidigt nu ikväll,slocknade i soffan så jag fick bära upp henne precis innan jag skulle kolla på Idol..Får se hur de går nu,vilka som går vidare..Jag gillar ju Amandorna,eller hur man säger =)

Nej nu ska jag kolla på tv med älsklingen innan vi ska lägga oss...

Godnatt till er alla från oss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0