26 sep 2011

När klockan ringde i morse så va jag så död som man kan bli..Nova hade knappt sovit på hela natten,de va varmt och micke tog all plats i sängen...Stor SUCK...Sista gången jag kollade på klockan stod den på strax efter 04.00,och jag hade ställt min på 06.30,men eftersom att Micke går upp innan kl 06.00 så vaknade ju jag då...Mådde jätte illa,och ville inte alls gå upp...Men va gör man inte för sin lilltjej..De va ju faktiskt nåt viktigt vi skulle på som gällde henne...

Hos ögonläkaren så gjorde dom inte mer än vanligt...Dom satte lapp för hennes öga,hon fick kolla på massa bilder...Ja de va väl de..Dom sa alla fall att synen inte är dålig,inte på nåt öga..Sen frågade vi om de va ärftligt,och de kan vara så att bebis i magen också har så,men de är inte säkert =) så vi får hoppas på det bästa då..

När vi kom hem igen så va ju inte klockan så mycket,och Nova hade ju somnat redan på bussen så hon sov vidare hemma,så då passade jag på att måla vardagsrummet,blev ju en stor skillnad om man säger så...Kolla in det här..

FÖRE                                               EFTER


Skillnad va??? =)

Imorgon ska jag måla på allting en gång till,sen måla det sista fönstret i vardagsrummet också :)  De kommer bli så fint så fint.

Märkte också att Novas nya pippi strumpbyxor hade fått ett stort hål mellan benen,så dom ska lämnas tillbaks..dom ska väl åtminstone hålla i mer än några timmar,sen har hon bara suttit i vagnen och på bussen så hon har ju inte direkt fastnat i nåt..Märkte det liksom när vi hade gått av bussen..

Nej nu ska jag gå och lägga mig,både jag och Nova somnade nere på soffan,så jag missade halva idol :)

Godnatt!!!

Tröttis på bussen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0