25 sep 2011

Jösses va skönt det är att bara sätta sig ner i soffan och inte göra nånting alls..Nova sov ingen middag idag så hon somnade tidigt ikväll..Vi satt och kollade på pippi på datorn,och vips så slog hon huvudet i bordet..Hon somnade alltså =) Så trött va hon ikväll,så vi gick upp och tog en snabb dusch,på med pyjamas sen ville hon ha en risifrutti..Sen däckade hon på 5 min...Tänk va en icke middags lur kan göra =D

Idag har jag gjort rent i akvariumet,och flyttat det,så nu ser det mycket bättre ut i vardagsrummet också,sen dammsög jag,och har tvättat lite..Städat undan uppe på hallen har jag hunnit med också,så nu slipper katterna hoppa på alla grejer :) Micke har målat en gång till,så nu börjar det se snyggt ut..Längtar efter att få upp tapeterna i vardagsrummet också,vet precis hur det ska se ut där inne nu =)

Imorgon blir det inget dagis för Nova,för vi ska vara hos ögonläkaren kl 09.00,så jag och Nova måste upp vid strax innan 07.00 imorgon :( suck va hon kommer va trött,och inte minst jag...Men de är bara att gilla läget..När jag kommer hem sen ska jag måla fönstret i vardagsrummet,om vädret tillåter förståss..

Här står akvariumet nu


Och lampan fick flytta från vardagsrummet och hit istället :)



Har även min dator där också :)

Nova tyckte att Simba skulle ha hennes gosefilt ;)


Nej nu ska jag slå mig ner i soffan och bara myyyyyysa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0