24 sep 2011

Vädret har varit kanon fint idag,så vi har varit ute hela dagen..Eller nästan alla fall..Jag,Nova och mamma va in till stan en sväng, först stannade vi till på Gränby en snabbis för jag ville in på Åhlens och HM,sen skulle mamma handla på City Gross så då gick jag och Nova och kollade på lite annat..De här fick följa med oss hem idag =)

En jätte fin lila jacka från Lindex,då de behövdes då hon inte hade nån nu till hösten :)

3 vantar från HM och mössa från Lindex

Skor från Skopunkten

Och sist men inte minst...
Pippi Långstrump kläder =)


Hon ville ju såklart ha en Pippi docka,men där sa vi nej då den kostade nästan 300kr..För en liten tygbit liksom...Nej hon får vänta ett tag på den =)
När vi var inne på skopunkten så fastnade jag för ett par kängor som va så himla coola,men eftersom att de va dagis skor vi skulle ha,eftersom hon inte har några skor alls i sin storlek,så kunde vi ju inte ta dom här...


Kände att det inte va några skor som man använder på dagis direkt,utan mer om man ska på fest eller nåt..men ska nog faktiskt köpa dom till henne senare om dom finns kvar..för fest ska vi väl på nångång också =)

När vi kom hem från stan så va vi ute,och då knäppte jag lite kort på Novis med iphonen,och såhär blev resultatet =D







Visst är hon söt min trollunge =)

Och sist men inte minst en magbild ;)

V.19


Hoppas ni har haft en lika trevlig Lördag som jag..Nu ska jag gå till sängs,min mage mår inge bra och jag mår illa...URK :(

Puss & Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0