23 sep 2011

Hej alla läsare,va meningen att jag tänkte att jag skulle testa mobil blogga men de verkar inte funka,vet inte alls hur man gör..Jag kommer in på själva bloggen men de går inte att skriva..skit skumt..Så drygt att behöva sätta igång datorn för att blogga när man har mobilen :) men va gör man inte för er =)

Vad har ni gjort för skoj idag då??

Själv så har jag Nova och mamma varit och hälsat på fåren,va ju så fint väder idag så vi har varit ute mest hela dagen..Jag har varit rastlös som vanligt men dagen har ändå gått ganska så fort :)

Hehe måste bara visa ett kort jag tog på Nova i morse..hon sjunger och pratar om Pippi hela tiden så i morse ville hon ha tofsar som henne så jag försökte göra så gott jag kunde med hennes lilla hår,och jag lyckades ändå ganska bra =)



Visst e hon väl för söt ;)

Så fort jag kommer in till stan nånting,kanske imorgon,så ska jag köpa nåt fint klädesplagg med pippi till henne,för de är nog de som verkar gälla för henne nu =) Kul att se att hon verkligen börjar gilla nånting,och att man förstår mer vad de är hon vill ha..Stora damen =D
Blev en tupplur ute i vagnen idag också,de behövdes efter mycket pipandes :)



Efter en tupplur så åkte vi till affären och handlade lite..Nova skulle ha risifrutti " fjutti " som hon kallar det =) jag själv köpte lite mjölk å smör,och nu har det ju äntligen kommit satsumas..Goda satsumas..Och när jag va gravid med Nova så åt jag jämt såna,jag blev beroende,och de har jag blivit nu också..De måste finnas såna här hemma i skålen,kan äta hur många som helst,de är ju så himla gott,och de är bra med frukt också =) Gott att ta efter frukosten,men allra helst på kvällarna :)

Nova lyckades ramla på brännässlor idag också,och på en gång så skulle hon ha papper med vatten på,sen va det bara att linda om som vi gjort så många gånger tidigare =)



Ja de är inte lätt att vara liten :)

Nej de va allt för mig ikväll,nu ska jag återgå till filmen på tv,sen sova..

Natti Natti




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0