11/9-11

Idag är det 10 år sen som planen åkte rakt in i Word Trade Center,alltså 10 år sen som jag va i Egypten med syster..Jag va bara 16 år då,herre gud va tiden har gått fort..Känns inte som att det har gått så långt tid..

Idag har jag Nova och Micke varit till stan,Micke köpte skor på Inter Sport,sen va vi till Net On Net och kollade lite och sist men inte minst till Ikea..Visade Micke köksbordet och stolarna som jag ska köpa,och skötbordet,han sa väl inte så himla mycket..Men han är så negativ ändå så,så de är bättre att inte få nåt svar alls...

Jag och Nova gick skogsrundan idag i solskenet,va jätte svettigt men skönt..Nova klappade hästarna och kollade på Getterna..

Mer än så har inte hänt idag..Längtar massor tills imorgon för då är det äntligen dags för Ultraljud..Ska bli så spännande att se det lilla knytet där inne..
Nova sa till mig idag " Titta bebi mamma " hon vet att vi ska kolla på bebis imorgon,sötnosen min =)

Nu ska jag kolla på Skilda Världar =) sen SOVA

Natti Natti




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0