10/9-11

Glömde skriva igår,men hade besök av Jessica & Moa så jag hade inte tid då..Dom sov över och höll mig sällskap för Micke va på kräftskiva,va så mysigt så =)
Barnen lekte bra denna gång,inte lika mycket gnäll som det brukar vara,men dom va väl inte lika trötta den här gången :) Men tog ett tag att få Nova att somna,men va nog för att hon ville sova i sin säng stackarn...

Igår på dagen så blev jag så less på att inget hände med väggen där fondväggen ska vara,så jag och Nova ställde oss och målade på hela väggen..På dom gamla tapeterna =) Gav Nova en stor låda med pennor,hon sken som en sol när jag sa att hon fick rita på väggen..MEN bara denna gång,INTE sen..men de tror jag nog inte att hon skulle göra ändå så..

Trodde att jag skulle få lite sovmorgon i morse eftersom Nova inte somnade förrän strax efter 22.00 igår,men där hade jag fel..Kollade på klockan och den stod på 07.03,trodde jag såg fel,men nix de gjorde jag inte..Hon va pigg som en mört..Hoppade runt i sängen,tog av sig blöjan,kastade upp massa böcker och ville att man skulle läsa,men vem orkade läsa klockan 7 på morgonen..hon verkade acceptera de och läste själv istället,eller hon kollade på bilderna alla fall =)
Låg i sängen tills halv 9 för då vaknade våra nattgäster,då gick vi ner och åt lite frukost,sen gick vi ut ett tag..När klockan va runt 11.00 så åkte vi in mot stan,släppte av Jessica & Moa sen vidare mot Örsundsbro..Hade en liten träff där om han som kommer att vara med i Sofias Änglar,vissa undrar säkert nu va jag pratar om,men orkar faktiskt inte ta det just nu så ni får helt enkelt se sen...Alla fall så åt vi lite korv med bröd å lite sånt där..enkel lunch helt enkelt..
Va väl hemma vid 16.00 tiden igen,då va vi ute och lekte lite,gick till några sandhögar här hos grannen,för dom tycker Nova om att gå upp på,sen busade hon med Molly och slog en vurpa och hamnade med näsan ner mot backen,blödde under näsan,men hon sa inte så mycket så de va nog ingen fara,som tur var...
Sen va det dags för mat inne hos mamma å pappa,blev lite enkel julmat eller va man säger..Jansson,köttbullar,sill potatis och lite sånt gott..Efter det så åt vi glass med varma äpplen i socker...Gud så gott det är..Så nu är man ju sådär äckligt mätt igen då..Inte konstigt att magen alltid känns som att den ska explodera..Men bebben ska ju också överleva så =D

HA HA nån mer än jag som sitter och kollar på Mia Skäringer på 1:an..Jag skrattar så mycket så jag har magknip..Hon är ju bara för rolig den människan..

Nu ska jag bjuda på lite bilder innan jag återgår till mitt program =)

Är det här verkligen okej mamma???

vilket konstverk :)

Gamla tapeten borta tack & lov



Tvillingar =)



smygfotograferad ;)

=)



Min dyrbaraste lilla skatt ♥



Puss & Godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0