Mysigt..

Tänk va mysigt de är när bebisen sparkar.. Va ju till MVC i Onsdags och de gick jätte bra, hon är väldigt trevlig min barnmorska :) Vi mätte magen och den växte på bra, sen lyssnade vi på bebisens hjärtljud å de e ju såå mysigt att få höra det lilla hjärtat slå, och de ca precis som jag trodde. Den ligger som en banan nu, huvudet till vänster och benen till höger, så de är inte så konstigt att jag bara känner av sparkar på höger sida =) Hade för dåligt med järn i kroppen så jag fick lov att köpa järntabletter som jag ska äta varje dag..Jobbig bara att man blir så hård i magen av dom, jag som redan bajsar stora stenar :) Sen va det de där med vikten, från att jag stod på 58 kg när jag skrev in mig, till nu då vågen visade 69 kg, usch å fy..Och de kan bero på att jag kommer att få havandeskapsförgiftning igen, för enligt barnmorskan så va de väldigt vanligt att de kom tillbaka, men än så länge va de grönt enligt kissprov å blodtryck =) Så de är bara att hålla tummarna att jag slipper det den här gången..De räcker att vara en heffa en gång ;)

Vecka 26


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0