Grattis min älskling på födelsedagen <3

Har fått fira dina födelsedagar i 6 år nu,och jag hoppas att det blir måååååånga fler....

Dagen har varit toppen,fint väder har vi haft också,har fikat och ätit smörgåstårta..Sen senare mot
kvällen grillade vi korv...
Nova stackarn är sjuk igen...jävla skit alltså,jag börjar bli trött på de här nu...Hon hade lite feber nu när jag va upp och kollade till henne,så hon fick en alvedon...Hon hostar massor och får ingen ro till att sova..Den förbannade hostmedicinen funkar inte för henne för hon kräktes upp allt...
Va ska man göra då när hon inte kan ta den..ska man låta henne hosta för fulla muggar eller vadå?
Nej jag tycker så synd om henne,hon får ju aldrig vara frisk...

Har tänkt att bjuda på bilder i flera dagar nu men blir inte av för jag orkar inte sitta och vänta i tusen år på att en bild ska läggas upp...Men på Måndag ska jag bjuda på massor av bilder från alla dagar som varit...Just nu så kollar jag på " Kvällen är din " efter det så ska jag kolla på gårdagens BB sen sova...En annan ska ju upp klockan 05.15 och jobba...Måste tyvärr ta bussen imorgon och då kommer jag att vara inne 45 min innan jag börjar,fy fan va världelöst...Men va ska man göra då när man inte har ett körkort...Annars hade jag kunnat sovit till kl 06.00 :(

Hoppas ni har en trevlig Lördags kväll allihopa

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0