Första jobbdagen

Gick jätte bra,bättre än va jag trodde att de skulle göra =) Roligt va det också...
Hade en mycket bra arbetsledare =D

Nova har varit ute med mormor å morfar hela dagen och lekt,ingen middag hade hon sovit heller,så hon va helt slut nu ikväll :) Hann knappt börja läsa förrän hon hade somnat...
Fast nu börjar hon gnälla lite titt som tätt,vrider å vänder sig hela tiden,hon har väldigt varma händer,men resten av kroppen är sval..Så ingen feber har hon...Vet inte alls vad som är fel...
Får väl se om jag får bära över henne till våran säng istället,hon brukar ju sova bättre då :)
Eller så kanske det är för att hon saknar mormor å morfar =)

Nu ska jag kolla lite på tv innan jag ska sova,har varit vaken sen 05.45 så jag e lite seg,fast ändå så är jag inte så jätte trött...

Fortsatt trevlig lördagskväll...

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0