Årets första bilbingo

Och tyvärr så vann vi ingenting :( Men bättre lycka nästa gång...

Nova sov när jag kom hem,Micke hade lagt henne strax efter 19.00 och hon somnade vid 21.00 :) Men förstod att hon inte ville sova då för hon sov en sen middag idag så hon va nog inte så trött...Men han lyckades få henne att somna alla fall och de va ju bra :)
Själv så ska jag kolla lite på tv nu innan de är dags att gå till sängs..Måste passa på att sitta uppe lite medans man kan,för imorgon blir det att lägga sig tidigt om man ska orka upp kl 05.45 på Lördag..Shit va jag kommer att vara trött,de är länge sen jag gick upp så tidigt..Senast va nog när jag ammade Nova,fast då fick jag ju sova vidare sen när hon somnade om,så de varade ju inte så länge,så de måste ju ha varit när jag gick i skolan,och de är ju måååååånga år sen =) Men de kommer nog gå bra,hoppas jag...Får väl dricka mycket energi drycker så man piggnar till :)

Bye Bye

Kommentarer
Postat av: amanda - 16 år och mamma till yoanna & yoline ♥

Tack hjärtat ♥

2011-05-06 @ 08:03:44
URL: http://mammandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0