4 Maj 2011

Idag va jag och kollade på mitt nya arbete..Va med i 5 timmar för att lära mig vad saker och ting finns och hur man ska göra..Såg inte så svårt ut,de värsta är nog att jag kommer att virra omkring mig och inte veta vart jag är nånstans =) polishuset är ju som sagt kanska så stort..Fast vi har inte hela som tur är :) Börjar på Lördag kl 07.00 och jobbar ända fram till 16.00...De blir en lååååång dag,men får bra med pengar =D Vi jobbar inte ensamma så de är ganska skönt att ha nån med sig..Vi får se hur de går,är redan nervös ;)


Min lilla skatt vaknade i morse med ett jätte kladdigt öga,fick nästan inte upp det för då va så geggigt..Så på eftermiddagen så gick jag in till BVC och frågade om dom kunde kolla på henne,och hon såg på direkten att hon hade "ögininflammation" Stackars liten..är inte så lätt att ta bort det på henne heller,då hon kliar sig i ögat hela tiden,så risken är ju att hon får i andra ögat också..De typiska va ju att hon fick i det som hon har problem med också :( Så imorgon ska vi ringa till ögonläkaren som hon går hos,och berätta hur det ligger till,för tydligen så skulle vi ringa om hon fick nån inflammation eller nåt...Får hoppas att det inte sitter i så länge..Hon blir hemma från dagis imorgon,så jag ringde och sa att jag inte kunde städa,men de är lugnt,jag förlorar ju bara 300kr så..Dom tar jag igen sen i helgen =)


Nu ska jag fortätta att kolla på " Klockan åtta hos stjärnorna "


Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0