29 maj 2011

Idag va syster och barnen hit,dom hämtade mig efter jobbet...Vi grillade och åt maräng tårta..Gott va det...Skulle ta lite bilder på maten men blev bara på tårtan hihi :)



Gick bara bra att jobba idag,även fast jag va själv,eller Jessica va med också,fast de va första gången jag va själv utan att ha varit med nån som har varit där förut =) Va andra gången som Jessica va där,och de gick jätte bra för henne,tycker hon är super duktig...
På Fredag så ska jag jobba helt själv utan nån annan...men de går nog hur bra som helst :)

Imorgon kommer bästa Emelie hit och hälsar på Nova lite,är inte ofta det händer eftersom hon jobba så mycket,så Nova blir hemma från dagis imorgon,men resten va vecka så ska hon gå..
Ska egentligen ta sprutan imorgon,men får ringa och byta tiden eftersom jag fortfarande har så himla ont i halsen,de svider när jag äter,och så har jag aldrig haft förut..
Hoppas alla fall att det går över snart,jag hatar att ha ont i halsen...

Nu ska jag kolla på alla avsnitten som jag har missat av BB,missade live sändningen idag också,så den får jag kolla på imorgon istället...

Grattis alla mammor på Mors Dag!!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0