26 Maj 2011

Idag har jag jobbat lite...Typ 2 timmar,inte mycket,men de är alla fall nåt...Skulle inte ha jobbat i helgen,men blev tillfrågad om jag kunde jobba på Söndag,och de ger ju bra betalt så de är ju bara att köra..Ska bli extra roligt då,för jag ska jobba med Jessica,och lära henne lite,så de är bara att hoppas att jag kommer ihåg allt bara,men de ska nog inte vara nåt problem =)

Blev ingen bingo idag för mig,för Mickes pappa,och syskon va hit och grattade honom i efterskott,så de blev lite fika,och massa lek med barnen..Söta Helmer va här också,han har blivit så himla stor sen sist jag såg honom..Och snart blir han 1 år...Stora killen =)

De blev sent ikväll,dom åkte inte hem förrän vid halv 9,så då duschade jag och Nova,sen så fick hon lite att äta,och sen så gick Micke och la henne,och han har inte kommit ner än,så jag antar att han somnade där uppe...som vanligt =) Men skönt för mig för då kan jag kolla på min Skilda Världar ifred :) Fast han ville också kolla sa han,trodde inte att han gillade såna här såpor,men tydligen så tyckte han de va intressant...

Nu ska jag fortsätta kolla,sen ska jag lägga mig,ska jobba imorgon..

Natti Natti






Kommentarer
Postat av: Veronica

Tack för senast,det tar alldeles för lång tid mellan gångerna vi ses, det får vi ta och ändra på :) Krama liten från oss!!

2011-05-27 @ 21:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0