23/5-11

Fick en tid till vårdcentralen idag med Nova,fick för mig att hon kanske hade halsfluss men de hade hon inte,så de va ju skönt...Men läkaren som undersökte henne va inte den bästa..De första hon sa var att hon bara hade 15 min på sig tills nästa patient,jaha men de kändes ju bra liksom..Har man bokat en tid så ska man fan få all tid man behöver,och dom ska undersöka ordentligt..De ända hon gjorde va att sticka in en pinne i munnen,och kände henne på halsen..Hon tog inte ens ett halsprov som dom egentligen ska göra för att kolla om det är nåt...hon sa att de va ett vanligt virus,och de kanske det är också,men tycker ändå att hon hade kunnat undersökt henne bättre..
Jag hatar vårdcentralen,de har jag alltid gjort...Nej nästa gång blir det Närakuten istället..Där tar dom alla fall blodprov å grejer...SUCK..
Just nu så har Micke lagt Nova,de verkar inte som att hon vill sova ikväll heller..I natt som va så somnade hon inte förrän vid tolv på natten,de kändes INTE okej om jag får säga mitt..Hon är van att lägga sig mellan 19.00-20.00...Och imorgon ska hon till dagis också,och då behöver hon vara utvilad,så hon inte är så grinig..
Är det för att hon är lite sjuk,eller för att det är så ljust ute??
Hmmm..

Micke kom hem med massa fiskar och ett akvarium idag,han fick allt för bara 200kr,och akvariumet va jätte fint..Visste inte riktigt va vi skulle göra av det,men kom fram till att Nova gillar ju att kolla på fiskarna så hon fick det på sitt rum,och de blev jätte fint,så nu ska vi bara köpa lite fler fiskar =) Dom fiskarna han fick med har vi lagt i det stora akvariumet...
han fick med en jätte stor fisk,jag blev helt chockad när jag såg hur stor den va...



Visst är den stor??

Den är större än va den ser ut =)

De är en allätare,så nu hoppas vi att han håller det rent och snyggt =)

Novas akvarium får ni se när det är klart,just nu är det inga fiskar i det,bara vatten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0