18 maj 2011

Har precis kommit hem från Järlåsa..Idag skulle Hans ha blivit 70 år,så vi va upp till Graven och satte blommor,sen åkte vi till Anette & Tomas och åt mat..Blev olika pajer med sallad och bröd,sen fika efter det,så nu är man för mätt igen..

Nova höll sig vaken hela vägen hem från Järlåsa,så hon somnade på en gång när vi kom hem..Micke skulle ha lagt henne ikväll men jag gjorde det istället eftersom han får lägga henne imorgon när jag ska på bingo =) Vi lägger ju varannan dag...

Va till stan i morse och skrev på ett papper,sen åkte jag och mamma och fikade på Gränby,där handlade jag lite grejer..En bok och en tröja till mig,och en jeans klänning och tights till Nova,hon fick även en jätte fin sparbössa också..En Katt =) super söt..


Novas klänning & Tights

Min tröja..

3:e boken av 4:a..Dom är väldigt bra..

Novas nya sparbössa :)


Godnatt allihopa..



Kommentarer
Postat av: Annika

Å vad bra då ska du på bingo imorgon =) Då sitter jag med er. Vilken fin sparbössa,jätte söt ju... Nu får du vara lite snabbare på att läsa ut boken denna gång :P

2011-05-18 @ 23:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0