17 maj 2011

Idag så har jag varit duktig :) Eller lite alla fall...Jag har tvättat,dammsugit,och skurat golven,och även gjort rent i akvariumet,som tog 2 timmar..Tog ut allting och gjorde rent,va ju rejält skitigt om man säger så..Sen hade jag ett stort berg med disk som mamma tog bort åt mig =) Tack för de...
Idag till middag så gjorde jag taco rullar med sallad och vitlöks sås,väldigt gott,och jag blev såååå mätt..

Har väl inte hänt så himla mycket idag,har varit jätte tråkigt väder så man har inte kunnat varit ute nånting..Hoppas på bättre väder framöver..Jag vill ha SOL...

På Söndag ska jag alla fall jobba,så då blir det ännu lite pengar,känns bra :) Sen i sommar så ska jag troligt vis jobba vecka 28 & 29,men är inte helt klart än hur de blir..Men 2 veckor blir det alla fall..

Nu ska jag kolla på gårdagens avsnitt av BB,sen ska jag SOVA...

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0