16 maj 2011

Helgen är över,och den har varit bara bra..Jag har jobbat hela helgen så jag har mesta dels varit trött och seg om kvällarna så därför så har jag inte orkat bloggat nåt..Men de gick faktiskt jätte bra,och jag hade kul på jobbet =) Fick även torka spyor,och de va mindre kul ;)

Nova har varit på dagis idag,efter att ha varit hemma i nästan 2 veckor..men de hade gått jätte bra som tur var..när vi skulle en fingrarna sitter kvar som tur är =)

Just nu så sitter jag och kollar på "Mamma byter bo",och efter det blir det "En unge i minuten" =) Åh va jag älskar de programmet...Och åter efter det så ska jag se en film som heter
"Next Three Days" den är bara lite över 3 timmar lång så de blir en sen kväll :) Men jag jobbar ju inte imorgon så..

I sommar så ska jag jobba 2 veckor så då kommer jag att få ihop lite pengar,så de ska både bli kul och spännande..jobbar ensam då också,så de kommer bli nervöst..Måste bara lära mig lite mer först..
Vet inte hur jag ska göra med det andra än,om jag ska fortsätta städa dom små timmarna jag har,eller om jag ska strunta i det..inte en alla fall,men om jag får mer på de jag fått nu så struntar jag i hemstäden..

Va jätte sugen på att gå på bio idag och se den nya sräck filmen,men fick höra att den inte va någe bra så frågan är ju vad jag tycker..får fundera på saken =) får väl vänta tills den går att hyra i så fall..

Nej nu åter till tv tittandet...

Kram Kram


Kommentarer
Postat av: veronica

hejsan. ville bara skicka över isabelles bloggadress: isadorablogg.blogg.se , hoppas allt är bra med er alla tre!!!!!

2011-05-16 @ 21:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0