8 Mars 2011

Det gynekologiska cellprovet gick bara bra,även fast jag inte alls gillar att ligga där å spreta med benen,och de sa jag till henne också,hon bara skrattade =)
Novis och mamma va också med,fast självklart inte inne i rummet :)

Nova har haft feber i omgångar idag,har legat på 38 eller mer,nu när hon somnade så hade hon 39,4 stackarn..Hon bara kokar..Så de va bara in med en supp och lite baddande i pannan,sen skruvade jag ner elementet lite också,så de blir lite svalare..Får se hur länge hon sover,för igår så skrek hon bara Aj Aj hela tiden,och pillade sig i näsan,så troligen så har hon besvär när hon andas...Men hon fick näsdroppar så gott det gick så de blev ju lite bättre alla fall..
Tycker så synd om henne,blir så arg över att hon aldrig får vara frisk..Hon hann vara på dagis 1 dag..1 DAG liksom,sen blev hon sjuk..Vart är hennes imunförsvar nånstans...
Nej de är orättvist faktiskt :(

Sen låter hon konstigt när hon andas igen också,tror inte alls att de är nån himla krupp som läkarna sa att de va sist vi va in när hon va sjuk,låter faktisk mer som astma..men men va vet jag liksom,är ju bara va jag tror..

Nu väntar jag på att Big Brother ska börja,sen ska jag nog ta och lägga mig,bäst att få lite sömn medans man får,om man hinner vill säga..

Skriver mer imorgon...

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0