6 Mars 2011

Då va helgen slut igen då,väldigt va de går fort allting...De väntas en ny vecka med nya saker...

Måndag:Ögonläkaren med Nova

Tisdag: Till svartbäcken och ta cellprov

Onsdag: Nova till dagis och jag ska njuta :)

Torsdag: Jobba

Fredag: FREDAGSMYS

Sen va det dags för helg igen då =)

Idag har vi varit ute i det jätte fina vädret,gick och gav hästarna lite bröd,sen lekte Nova ute på gården,själv så satt jag i solen å njöt ;)
Va med mamma till affären medans Nova sov middag,sen dags för middag och idag så åt vi tunnbrödsrulle,de va gott,Nova va duktig att äta idag så de va skönt :)

Imorgon kl 10.00 ska Nova vara hos ögonläkaren igen,ska bli intressant att höra vad dom säger,hur dom ska gå till väga med allt..Kelningen har ju inte försvunnit,men den har ju blivit bättre,men nu när det börjar bli fint väder och mycket sol så ser man ju att hon kelar mera,så i sommar så kommer hon att blunda mycket igen,om det inte blir så att det är fixat tills dess..Har funderat på de där med lapp och operation,och jag själv tycker ju hellre att dom ska operera för då vet man ju att kelningen är borta,sätter dom en lapp så kanske det inte ens blir bra,och då drar man ju bara ut på det istället..Måste ju vara skönast för henne att få bort det eländiga...Men vi får se vad dom säger..Nova ser nog inte fram emot att träffa doktor =)










Nu ska jag kolla på The Walking Dead,en väldigt bra serie,och man vill bara se mer å mer =)



Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0