29 Mars 2011

Hej kära blogg läsare,har inte bloggat på ett tag nu,tyvärr..men de är inte alltid man har nåt att skriva om eller har LUST till det..Har inte hänt så himla mycket dom senaste dagarna..Det rullar på som vanligt här hemma..De tråkiga är väl att Nova har blivit sjuk igen,snoren rinner i massor och hon har börjar hosta lite också,va ju bara 2 veckor sen som hon blev frisk..Skit också...
Inget att göra åt men tråkigt såklart,hon hade feber i morse,så de blev inget dagis,och jag skulle ha städat så de sket sig också,så jag skulle städa imorgon istället va det sagt alla fall..Men idag så ringde "bossen" och berättade att jag inte kunde städa imorgon heller för att barnen hade fått vattkoppor,så då gick man miste om 500kr så :( Dom pengarna är mycket för mig och jag behöver dom verkligen,men inget att göra åt,får hoppas det blir nåt mer snart,för jag behöver verkligen pengar nu..

Tänkte bjuda på ett videoklipp på min lilla sötnos =)

Vi har alltid roligt vid matbordet,de ska man ha =)


Nej nu ska jag kolla på Big Brother,de får man ju inte missa =D HA HA

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0