17 Mars 2011

Idag blev det upp tidigt för att åka in till stan och handla lite,fast anledningen till att vi åkte in så tidigt va ju att mamma hade tid hos doktorn på morgonen,sen åkte vi alla fall till Gränby..Började med att äta frukost på Fågelsången :) sen gick vi runt runt i affärer :)
Jag fick med mig en del saker hem,fast mest till Nova förstås..

Boken fick hon va Malin,och pusslet av mamma,sen resten av mig..
Hon är bortskämd hon =)

2 par söta vantar

Till mig själv så blev det ett par jeans leggins och en bok :)


Sen fick hon även ett par jätte söta strumpbyxor också :)

Ikväll har vi ätit 3 rätters,sista natten innan Malin åker hem,så de blev lite speciellt idag :)

Förrätt : Musslor med bröd (åt ej)

Varmrätt : Kött med potatis,sallad och sås

Efterrätt : Fruktsallad med en god sås

Sen hade pappa gjort eget bröd också,och de va jätte gott..Min pappa är en riktig kock han =D

Micke har lagt Nova,fast hon vaknade till för en stund sen,och sprang ut på hallen och skrek,sen luktade hon spyor också,tydligen så hade hon hostat så mycket så hon hade kräkts..Eller de va bara lite på kinden så de va inte så farligt..Sen en mini prick på min kudde också,men de går ju att byta lakan så..Hoppas nu inte att denna förbannade hosta är tillbaks..Får väl se hur natten blir,om jag ska behöva väcka henne och ge henne hostmedicin..Men hoppas att hon sover bra i sin säng nu,de är ju svalt och skönt där inne också..

Imorgon är det Fredag = FREDAGSMYS ♥

Blir nog lite snacks och Lets Dance :)

Nej nu ska jag och alla andra fjortisar kolla på Big Brother =)


KRAM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0