16 Mars 2011

Har jobbat idag,brukar inte jobba på Onsdagar,men eftersom att vi ska till stan imorgon och kolla lite så blev det städ idag istället..Och de gick bara bra,hade en jävla mens värk men i med en Ipren så blev det bra..Nästan alla fall...
Nova sov när jag kom hem,hon hade precis somnat då,sen när hon vaknade så gick vi ut en stund..Jag hämtade några kärror med ved,och Nova va med Malin medans,dom gjorde lite snökakor =) eller va dom nu gjorde..

Åt hemmagjorda fiskpinnar idag,med en jätte god sås som Malin gjorde,smakade nästan som fili såsen man fick i skolan..Väldigt god va den :)

Igår va vi till Linda och hälsade på,de blev fika och lite bad..Hade med mig badkläder till Nova men inte till mig själv,ville inte bada när jag har lingon vecka,men eftersom att Nova bara gnällde och inte ville bada så fick jag låna en Bikini av Linda,och då gick de jätte bra,förutom att Nova va varm som en kamin,och alldles röd om kinderna..Så jag tog tempen på henne när vi hade badat klart,men hon hade ingen feber,så antingen va det för att de va så himla varmt där inne eller så hade hon feber just då,men att den försvann när hon hade svalkat sig lite..De va väldigt varmt i vattnet alla fall..över 30 grader =) Skönt...
Sen va Veronica och lilla Isabell där också,hon e ju bara för söt :) Som en liten prinsessbakelse =)

Tänkte bjuda på lite bilder från gårdagen!!








Lilla Bell va trött :)


Tog bara över 1 timme att lägga upp dessa bilder..SUCK..

Nu säger jag godnatt,för klockan ringer 07.20 imorgon,de ser jag inte fram emot alls :(

Natti Natti





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0