14 Mars 2011

Klockan är nu 20.07 och Nova somnade för 25 minuter sen,så himla skönt...Hon va jätte trött och ville inte ha nåt i magen innan hon skulle sova,men vi åt ju sen middag idag så hon va nog fortfarande mätt..
Syster har anlänt till Uppsala nu,kul i jul...Får väl se om vi hittar på nåt skoj medans hon är här..eller skoj å skoj..Imorgon ska vi alla fall till Linda och hälsa på,sen på Torsdag ska vi nog till stan en sväng..
Idag va ju mamma å jag in till Ikea en sväng de blev några saker som fick följa med mig hem...





Självklart fick Nova nåt också =)


Sen blev det 2 st vägglampor till sovrummet också =) Plus En Daimpåse :)

Klockan är nu 21.02 och jag har inte hunnit sparat än,pga att Nova har vaknat och gnällt hela tiden,hon vill INTE sova vare sig i sin eller våran säng,så hon sitter här bredvid mig nu..
Nu ska vi kolla på "En Unge i Minuten" sen ska vi gå och lägga oss..

Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0