13 Mars 2011

Nova har lagt sig med Micke redan,hans tur att natta henne idag..Skönt för mig..Jag njuuuuuter ;)
Har inte gjort nånting alls idag,bara varit inne hos päronen hela dagen,jobbigt för dom,men skönt för mig..Nova bryr sig inte så mycket om mig där inne så då är det skönt att vara där ett tag...Fick köttfärs limpa idag med potatis och en väldigt god sås,de va mumma...

Fick reda på idag också att syster kommer på besök imorgon,alltså hon i Göteborg,hon ska stanna ända tills på Fredag =) WIIIIIEEEEEEEEEE =D
De ska bli roligt,och Nova kommer nog bli glad också :)

Apropå Novas förskylning så är den alla fall bättre,hon är inte helt bra i hostan,hon hostar väldigt mycket fortfarande,men hon är pigg alla fall så imorgon blir det dagis för henne =) De blir nog kul..

Imorgon när vi har lämnat Nova på dagis så ska jag och mamma åka in till stan för jag ska kolla lite på Ikea för presentkort vi fick för 2 år sen =) Sen senare så ska mamma träffa sjukgymnasten..

Har väl inte så mycket mer att bjuda på ikväll...Men vi hörs imorgon igen,och har ni tur så blir det lite bilder då också =)

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0