12 Mars 2011

ERIC SAADE vinnare av årets melodifestival 2011 =)
Bra Eller Dåligt?????

Självklart va de bra,han är väl bara för go den lille pöjken =)



Söt är han också ;)

Dagen har spenderats mestadels hemma idag,va en sväng till Järlåsa på förmiddagen,Nova va jätte blyg å sa inte mycket,vi fick pizza där till lunch å de va gott,men Nova åt inte så mycket..Sen på vägen hem så stannade Micke till vid bolaget..Själv satt jag kvar i bilen med en sovande Nova,läste min bok också som jag har haft sen i december men inte läst ut än..Nu när jag väl har börjat så kan jag INTE sluta..Den är så himla bra,finns 2 st fortsättningar på boken och dom MÅSTE jag ha =)



LÄS DEN!!!

Nej nu ska jag fortsätta kolla på The Guardian.

KRAM PÅ ER ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0