8 Januari 2011

Jaha då har man ätit mat för idag då..Blev ju inte de jag hade tänkt mig på en Lördag men men..Fiskpinnar med mos är väl inte sådär skit gott,men Nova gillar det,så de va huvudsaken att hon åt..Nu blir det att ta undan lite tvätt och slänga in en ny..Disken tog min älskling reda på,se de slapp jag idag =) SKÖNT!
Sen blir det att busa lite med Nova innan de är dags för henne att sova,hon har inte sovit middag idag,varit uppe sen kl 08.30 så hon lär sova gott sen..Skönt för mig då jag kommer att få lite lugn å ro ikväll framför tv:n..Eller så fastnar jag framför datorn som vanligt :)
Blev ingen tripp till Ikea idag,då Micke inte ville åka :( Men imorgon har han lovat att vi ska dit,så då får vi hem Novisens säng :) Ska bli intressant att se hur hon reagerar på en ny än..Hoppas hon sover bra i den,och inte ramlar ur,fast de går nog bra..

Kram På Er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0