5 Januari 2011

Nova sover,för än gång skull i skaplig tid..Hoppas bara att det håller i sig och att hon inte vaknar snart..Natten som va var jobbig,hon gnällde ganska mycket och somnade aldrig..Idag har hon varit jätte dålig i magen,bara de inte är magsjuka på gång..
Själv så sitter jag och kollar lite på tv,men funderar på att lägga mig nu när Nova ändå sover..Kanske man vaknar tidigt imorgon och kan gå ut i snön om Nova är pigg :)
Skönt att min älskling är ledig imorgon alla fall eftersom att det är röd dag =)

Har jobbat idag också,så Nova va med mamma medans,och de hade bara gått bra,så de va ju skönt..Annars så har det faktiskt inte hänt så mycket mera i min värld..Kanske händer mer imorgon om man har tur..Skulle vilja åka till Ikea och köpa säng till Nova,men får se hur de blir..



Min lilla busunge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0