22/1-11

Nu är Lördagen snart slut och den har varit bra..Vi har ätit gott hela kvällen och kollat på Fångarna På Fortet inne hos mamma å pappa..Jag gjorde jätte god Kassler Gratäng,blev väldigt nöjd faktiskt..Och en god sallad till..Mums :)
Nova sover och Micke spelar,själv så sitter jag och kollar runt lite på nätet,snegar lite på tv:n också emellan åt =)
Imorgon är det Söndag och då har vi inget planerat,om det inte är så kallt ute så ska jag gå en liten promenad med Nova,hostan är den samma,så de är bra om hon får lite frisk luft..Får se hur det blir med dagis på Måndag,men hon blir nog hemma skulle jag tro..Lutar nog åt att vi åker in med henne så dom får kolla igen,jag tror nog att hon måste andas i en sån där mask som hon gjorde när vi va in första gången hon fick krupp.Då va hon 8 månader...Vilken otur hon ska ha jämt,hon får aldrig vara frisk..Nej nu längtar jag tills det blir sommar så man slipper alla tjocka kläder..Tänk att bara kunna få öppna dörren en morgon och gå ut i bara ett linne å trosor och känna den sköna varma sommar värmen..Gud så skönt,jag längtar nu...Nu får gärna våren komma tycker jag..Men de går fort,så snart är den här :)
Nu ikväll så har Nova lärt sig säga både BIL och FOT =D Ducktig flicka jag har..

Nej nu säger jag godnatt för ikväll..

Fortsatt trevlig Lördag kväll allihop!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0