18/1-2011

Ååååååå va arg jag blir..ringde nyss Handels och skulle diskutera varför jag inte har fått några pengar,och de ända kärringen där sa va " jag vet inte varför men du får ringa imorgon igen " Jävla sopa..Hallå de är liksom den 19:e imorgon sen är det bara en dag kvar tills jag ska få mina pengar..och kommer dom inte då,så lär ju jag vara rökt..Har en mobil räkning från december som inte är betald än,plus att den senaste lär komma snart också,sen medlems avgift som handels drar varje månad..Plus dagis plats..å en massa annat skit...Men de viktigaste är mobil räkningen,den MÅSTE betalas NU....

Har städat idag också,va lika skitigt som vanligt...Men efter att jag va klar så va de skinande rent =) Tycker jag alla fall,dom kommer väl klaga som vanligt....Satt fan under köksbordet å skrubbade med en liten liten borste..Borde få lite extra för de faktiskt..Så ska man inte behöva hålla på,då tycker jag att man får ta bort skiten själv...

Nova är hemma idag från dagis,tyckte att de va lika bra att hon fick vara hemma nu när hon är så hostig..Så hon får va hemma med mammi hela veckan istället =) Nova väckte mig kl 02.00 i natt och ville komma upp och ligga hos oss..Kan ju inte säga nej till de för de är ju så mysigt,men man sover ju som en kratta..Men de är väl såna smällar man får ta :)

Idag kom Novas kläder också :) Jätte fina

Puss & Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0