17/1-2011

Skulle ju återkomma senare om hur det gick för Nova...
Vi fick en tid på När Akuten kl:18.45,då en läkare undersökte och kom fram till att hon hade Krupp,så hon fick hostmedicin som hon ska få 3 gånger om dagen..Så nu ikväll innan hon skulle sova så höjde jag hennes säng vid huvud ändan,vred ner hennes element på rummet,sen fick hon medicin också..Men de va inte så lyckat,då hon kräktes upp allting igen..maten hon ätit kom också upp :) Urk..Så vi får göra ett nytt försök imorgon igen..

Kände på hennes panna nu när hon hade somnat,och hon va väldigt varm,men ville gärna inte väcka henne då hon äntligen hade somnat..Så vi får se om hon vaknar sen eller om hon sover hela natten..Hoppas på det bästa,för både hennes å min skull,då jag inte har sovit bra alls sen i Lördags..
Imorgon ska jag städa,ser absolut inte fram emot de,då jag ska till snusk stället,vill helst va hemma med min lilla skatt nu när hon är dålig,men hennes mormor tar nog väl hand om henne =)

Nu säger jag godnatt för ikväll mina kära läsare =D

Puss På Er ♥

En bild från i Fredags på en glad liten skit =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0