14/1-11

Jag blir så trött på det här med mat....Varje dag så måste man tänka att " Vad ska man äta idag " Har man inget hemma att laga så är det svårt,och har man inga pengar är det svårt att handla..Önskar att jag vore rik och kunde köpa hur mycket som helst..Men de lär ju aldrig inträffa.
Huvudsaken är ju att Nova får mat,sen är det ju skit samma..Jag kan ju alltid ta en macka till middag,men de är inte nån mat för ett litet barn..Önskar man hade hela frysen full med godsaker,men just nu så är det bara köttbullar där..hemmagjorda.Visst dom kan man ju äta,men vad ska man äta till då,och man måste ha sås också..Och har man inte råd med en grädde ens så är det illa...

Åt helvete med pengar......

Önskar jag kunde få tillbaks mina mamma dagar och börja om..Då fick jag åtminstone 3000kr att leva för..Va får jag nu...Jo typ 1000kr...SUCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0