14 Jan 2011

Jaha då var det Fredag igen då,tyckte precis att de nyss va helg...Beställde lite kläder till Nova i Måndags och hoppas att dom kommer idag..






Hittade mycket mera kläder som jag ville ha till henne,men fick ta bort lite grann eftersom att de blev lite för dyrt =) Men får beställa mera till sommaren sen :)

Min älskling sover middag nu,hon ska få sova i 20 min till,sen måste jag väcka henne,hon måste kunna sova i natt också..Imorgon ska vi på julfest i Forsby Bygdegård,de är dans runt granen,och Nova ska få träffa tomten..Hennes favorit =) " NOT " men de blir nog kul..Har hon tur så får hon godis av tomten också..

Skriver mera ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0