12/1-2011

Nova va duktig kikka och sov heeeeeeela natten IGEN utan att vakna =) Visst är det toppen..Min lilla skatt är så duktig ♥

Knäppte ett kort på henne i natt när hon sov :) Hon hade inget täcke på sig,men jag drog på henne de sen =)



Hoppas att jag får mina pengar imorgon,så jag kan ringa om klipp tid till Molly..Hon är väldigt ovårdad måste jag säga.. Fast lika söt ändå såklart..

Mammas bebis ♥


Banta måste hon göra också,för alla säger att hon är tjock :( Hon måste brås på sin far =)

Nova vid frukosten i morse..Macka med Ishavsröra :) De älskar hon..



Om 1 timme ska skruttan hämtas från dagis,så nu ska jag ringa till Handels och skälla..Har nämligen fått en räkning som det står Obetald December på..Fast den redan är betald..Dom försöker lura mig dom jävlarna..Sen kom jag på nu att berget i köket fortfarande är kvar sen 2 dagar tillbaks..Jag borde skämmas..Måste ta bort de innan Micke kommer,annars blir det väl ett jäkla liv..Å de vill vi ju inte :)

Snälla ge mig en diskmaskin nån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0