11 Jan 2011

Nova har äntligen fått sin nya säng,och hon älskar den verkligen =) De syns kan jag lova..Hon far runt i den och skrattar och myser :)



Myyyyyyyyss

Sover gott ♥


De är mycket bättre nu när hon har den här sängen..hur roligt är det att ligga instängd i en spjälsäng liksom..rena rama fängelset ju..Bra för mig också för då kan jag mysa med Nova och läsa saga innan hon ska sova..Ikväll valde hon att vi skulle läsa Stampe =) Hann inte ens läsa klart innan hon somnade,sååååå skönt..hon sov hela natten i natt utan att vakna en endaste gång,annars så brukar hon vakna flera gånger..Så de måste vara sängen som gör det..Den är nog så mysig så hon vill nog inte vakna..För i morse så fick jag väcka henne,och då låg hon nere vid fotändan =) Helt utslagen,så de syns att hon tycker det är mysigare nu än va de va förut..

Har inte gjort nånting idag,har haft så ont i magen ända sen jag vaknade i morse,så jag har bara legat på soffan hela dagen..Har tagit tabletter men de har inte hjälpt..Har fortfarande ont,så nu ska jag lägga mig med älsklingen..

Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Mikael Rickardsson

Hon har en fin säng nu dottern min

2011-01-12 @ 13:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0