Nickis =)

Idag va jag,Nova,Jessica & Moa på Nickis..vi hade jätte roligt,och man såg att barnen verkligen trivdes..Och vi med såklart =) Va knappt så att Nova ville sitta still när vi skulle fika,men med en liten chokladboll (eller negerboll som jag säger) i handen så gick de fint =)
De blev mycket skratt å bus idag,vilket va trevligt..Alltid lika roligt att träffa dom =D
Svettig blev man också av allt klättrande,men de hörde väl till antar jag..

Jessica & Moa följde med oss hem sen,så då blev det lite mer lek..inte så jätte mycket eftersom barnen var helt slutkörda,och hade typ inte sovit nånting förutom på vägen hem..Och de va ju inte särskilt länge..Dom sov typ 10 min när vi kom hem,sen fick vi hämta dom i bilen =)

Har ätit pizza nu ikväll,de va gott,fast mådde jätte illa efteråt..så jag antar att jag åt för mycket..

Gud va många bra det är i Idol i år..tycker det har varit jätte många som har sjungit riktigt bra..Gillade verkligen Alice,hon har ju en underbar röst..Sen gillar jag Freja som va med idag,hon är ju så grymt lik Tove som va med förra året..Trodde de nästan va hon först :)

Nej nu ska jag kolla om jag hittar nån film att kolla på fast först lite bilder från dagen =)

Båda stod som frågetecken när vi kom dit :)


Men sen så kom dom igång..Full rulle =)









Tittut =)

HaHaHa jessica gillade de nog mer än Moa =)

Fråga mig inte va jag gör..men de gick fort ner för Nova :)



Såhär glad blev Nova när pappa kom

På väg hem å trött

Moa va inte så pigg hon heller..


Tack för en super rolig dag,de måste vi snart göra om =)


Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0