Jesper 9 ÅR

Igår fyllde Jesper 9 år,så då va mamma,jag och Nova dit och grattade honom..Han fick massa fina saker :) Av mig micke å Nova så fick han lego,en fyrhjuling som man skulle bygga ihop..så vi får se om han får ihop den =) De blev massa kakor,bullar å tårta..Gott va de..

Jesper 4 år =) Lillplutten :)

Och 5 år senare så blev han 9 hela år :) Stora killen nu =)


Ja tiden går alldeles för fort..



På vägen hem så stannade vi till på Mc Donalds för jag va hungrig..Och Nova med =D

Hamburgare e nam nam =)


Idag så har det varit lugnt,micke skjussade Nova till dagis i morse,så jag kröp ner under täcket igen efter att hon hade åkt..Va meningen att jag skulle sova en stund,men blev lite film istället :) När Novisen kom hem så gick vi en liten promenad för jag tänkte att hon skulle sova en stund till,men nix de ville hon inte..Man kunde ju missa hästarna på vägen =) Sen blev det lite mat,sen duschade jag och Nova..Och nu sover hon skönt för natten..Hoppas jag :)

Nyduschad =)

Leker med leksaken hon fick i Happy Meal =)


Vill gratulera John & Veronica till lilla flickan som kom inatt också,hon va så söt så söt =)
Ett STORT Grattis till er!

Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0