Fruktansvärd natt....

Natten har varit fruktansvärd.....
Har inte fått sovit nånting för Nova har gnällt hela natten..vet inte vad som är fel,men de verkar som att hon har ont nånstans..Va inte roligt..Kunde inte göra nånting..Satt mig på hennes rum vid halv 2 inatt och satt där fram till 04.00...Hade skapligt ont i röven idag å ryggen..Hela kroppen va helt slut..Jag fick sova från 05.00 till 06.10 ungefär..sen vaknade hon och gallskrek..klockan blev bara mer å mer..till slut va klockan 09.00 nånting och då gav jag henne frukost..men hon åt knappt nånting..Sen senare så tog mamma henne så jag fick sova..Somnade vid halv 1 och gick upp vid strax efter halv 5...Så idag har jag varit helt slut..Gick en liten promenad med mamma å Nova så jag inte skulle somna..

Nu sover Nova så nu ska jag också sova..Vem vet hur mycket sömn man får i natt..men hoppas de blir lugnt,för imorgon ska vi ju till Jesper för han fyller år..Sen kanske vi ska på Barnens Dag nere vid Björkvallen...

Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0