1/9

Jaha då är en sparkad nu då..Pratade med Jessica nyss,och hon berättade att Novas dagisfröken hade fått sparken i morse..P.ga allt som hände under inskolningen..Vet inte så mycket mer,men de måste ju ha hänt fler saker än de som hände oss..Plus att dom va ju 2 st som hade hand om inskolningen så de va ju bådas ansvar..Och snart kommer en av dom att sluta för hon e ju gravid..Herre gud säger jag bara..Folk slutar å får sparken redan..Barnen har ju knappt hunnit börja..Men men..

Nova är med Micke i stan,vet inte alls va dom har för sig,men dom har nog kul..Jag själv sitter här och degar vid datorn..Funderar på om jag ska gå ut och klyva lite ved nu när det har slutat regna..Skulle göra de i morse,men de spöregnade ju då,så de va ju liksom ingen ide..Men först kolla min mejl å se om jag har fått nåt jobb svar..

Hörs..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0